Sarang Buaya Tanjung Langsat

Hari ahad lepas aku dan famili mengunjungi Sarang Buanya Tanjung Langsat untuk memenuhi 'off day' aku. Walaupun masih 'under construction', aku berpuas hati dengan perkhidmatan yang ditawarkan. Bayaran masuk sebanyak RM 4 dikenakan bagi orang dewasa dan free untuk kanak-kanak di bawah 6 tahun. Aku sempat mengambil beberapa shot untuk di kongsi bersama, check it out!


Buaya tembaga yang menjadi igauan ngeri....



Pemandangan di sekitar kolam buaya...



Pemandangan di luar lokasi...
2 Responses
  1. Anonymous Says:

    wah.......ada juga tempat rekreasi kat pg ni.


    ehehehhe


    blog ko aku add kat aku ,aku letak dalam catogeri photo and lensa


  2. Abusyakir Says:

    boleh la jalan2 kalau boring..apapun thanks aireel..


Related Posts with Thumbnails