Anakku yang pertama


Syakir berusia 2 hari dan yang sebelah tu 2 bulan

Salam..inilah anak aku yang pertama ( macam lagu Dato' M Daud Kilau yang tue.. ), nama dia Mohd Syakir.Aku dapat nama ni pun daripada buku nama-nama indah so tanpa berlengah lagi aku bubuh jer la, lagipun maksudnya sedap " pengenang budi".Dilahirkan di HBP ( Hospital Batu Pahat ) seberat 3.27 Kg.Pada tarikh 19 hb Ogos '09 maka genaplah umur anak aku yang ke-4 bulan,macam-macam kerenah yang dibuatnya sampai tak terlayan aku,maklumlah first time jadi bapa.Walaupun penat tapi sangat menyeronokkan tengok perkembangan dan tumbesarannya.Anak yang ke-2?,tunggulah anak aku ni besar ckit...
Wassalam..


4 Responses
  1. Anonymous Says:

    wah...akhirnya

    members aku dah ada blog?

    letaklah followers aku noleh add...

    ok ka?

    adjust sikit...eheheh



  2. Abusyakir Says:

    ta ai@reel: abih x leh tahan tgk ko nyer blog..he..he..ok nnti aku letak..


  3. Abusyakir Says:

    to The-A-team : time kasih bro..harap dapat riuhkan lg pantry blog kite..


Related Posts with Thumbnails