Sebelum dan selepas









Salam..


Tunggu punya tunggu akhirnya siap jugak kereta aku walaupun dah delay 1 minggu dari tarikh yang dijanjikan. Biasalah sekarang nie orang suka berjanji tapi hanya segelintir jer yang menepati janji. Rindu?, memangla beb,dah 3 minggu aku suffer tak ada kereta, pergi pasar, klinik semua naik moto dan yang paling boring tak boleh nak balik kampung, bukan apa cian kat anak bini aku. Aku dah anggap ia sebahagian dari ahli keluarga aku. Aku memilih kaler solid black 2k sebab nampak garang sikit kot. Selepas nie boleh beraya naik kereta baru ( baru cat ) hu..hu..


Wassalam



2 Responses
  1. Anonymous Says:

    ...TUKAR JELAH KETE TU ...psr DAH DAPAT bONUS AKAN TIBA ...APA LAGI...DAH KENA PIKIR mpv PLAK KOT ..EHEHEH

    ADJUST SIKIT?

    MEMANGLER......


  2. Abusyakir Says:

    tukar?,pas aku pg arab kot..hu..hu..


Related Posts with Thumbnails