IR ???

Salam..

Dua hari lepas, sempat juga aku balik ke kampung menjenguk orang tua aku dan mak n bapak mertua aku. Suasana di kampung yang nyaman, sunyi daripada kesibukan kehidupan di kota membuatkan aku hilang masalah buat seketika. Dalam melayan hati yang gumbira, sempat jugak aku “menembak” sebagai aktiviti tambahan aku. Lokasi hanyalah di halaman rumah aku jer, malas nak berjalan-jalan bulan puasa nie. Kali ni aku cuba nak layan IR (infra red) dengan menggunakan IR filter jer dan post-processing (channel swap).Belasahler la.. jom kita layan…


Ni anak sedara aku zul berposing ngan mr. ben



aplikasikan konsep RO3, jd ker ?


Halaman rumah aku kat kampung


Terkenang masa kecik2 main kat sini..


Halaman rumah bapak mertua aku..ada taman gitu..

ko pikirla sendiri..

Wassalam..









0 Responses
Related Posts with Thumbnails